JP "KOMUNALAC" u Rumi

JELENAČKA 2, RUMA 22400 Matični broj: 08099553 PIB: 100781162 Šifra delatnosti: 3811


O NAMA

Learn More

HOME STRUKTURA PREDUZEĆA GALERIJA JAVNE NABAVKE CENOVNICI USLUGA NOVOSTI

Komunalne delatnosti JP “Komunalac” su: odvoz, deponovanje i saniranje čvrstog komunalnog otpada, iznošenje, deponovanje i saniranje fekalija, održavanje higijene na javnim površinama, zoo-higijeničarska služba sa prihvatilištem za pse i mačke lutalice, staranje o gradskim grobljima i pružanje pogrebnih usluga, održavanje i podizanje zelenih površina u gradu, organizovanje mešovite (gradske) i stočne pijace i mesečnog vašara, upravljanje javnim parkiralištima i pružanje dimničarskih usluga…

LINK ZA INFORMATOR O RADU

https://informator.poverenik.rs/informator?org=ZnyrG8jFSXGWczm5q

_______________________________________________________________________________

 

NADZORNI ODBOR:

Saša Pejović– predsednik nadzornog odbora – 022/ 478 314

Sučević Goran– član nadzornog odbora – 064/ 81 79 530

Mitrović Borislav – član nadzornog odbora – 063/ 10 52 710

Biografije članova nadzornog odbora

 

DIREKTOR:

Stojša Jovanović – 022/ 471-314

 

 

___________________________________________________________________________________

 

DOKUMENTI

 

Statut JP “Komunalac” u Rumi 

Osnivački akt JP “Komunalac” u Rumi

Pravilnik o postupku unutrašnjeg uzbunjivanja

Odluka o uskladjivanju osnivačkog akta - SO Ruma

Odluka o izmeni i dopuni Statuta JP “Komunalac” u Rumi 

Odluka o izmeni i dopuni Odluke o uskladjivanju osnivačkog akta - SO Ruma

Pravilnik o organizaciji i sistematizaciji poslova 2024.

Dugoročni plan poslovne strategije i razvoja 2017.-2027.

Plan upravljanja rizicima od povrede principa rodne ravnopravnosti

Pravilnik o uslovima i načinu rešavanja reklamacija potrošača

Pravilnik o zaštiti podataka o ličnosti

Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti

Obaveštenje o obradi podataka o ličnosti 4168 od 04.07.2023. sa podacima za kontakt osobu

Pravilnik o upravljanju sukobom interesa u JP "Komunalac" u Rumi

Plan upravljanja rizicima od povrede principa rodne ravnopravnosti

Odluka o određivanju lica zaduženog za rodnu ravnopravnost

___________________________________________________

Pregled podataka o broju zaposlenih 09.05.2025.

Tromesečni izveštaj 01.01.2025. - 31.03.2025. sa Odlukom Nadzornog odbora o usvajanju

Pregled podataka o broju zaposlenih 17.04.2025.

Pregled podataka o broju zaposlenih 11.04.2025.

Pregled podataka o broju zaposlenih 21.03.2025.

Pregled podataka o broju zaposlenih 14.03.2025.

Pregled podataka o broju zaposlenih 07.03.2025.

Pregled podataka o broju zaposlenih 28.02.2025.

Pregled podataka o broju zaposlenih 21.02.2025.

Pregled podataka o broju zaposlenih 31.01.2025.

Pregled podataka o broju zaposlenih 24.01.2025.

Pregled podataka o broju zaposlenih 03.01.2025.

Pregled podataka o broju zaposlenih 26.12.2024.

Zaključak SO Ruma kojim se daje saglasnost na odluku Nadzornog odbora o usvajanju Godišnjeg programa poslovanja preduzeća za 2025. godinu i Godišnji program poslovanja preduzeća za 2025. godinuu

Pregled podataka o broju zaposlenih 06.12.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 15.11.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 08.11.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 31.10.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 25.10.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 11.10.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 27.09.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 06.09.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 30.08.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 23.08.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 16.08.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 12.08.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 02.08.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 26.07.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 19.07.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 12.07.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 28.06.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 21.06.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 14.06.2024.

Pregled podataka o broju zaposlenih 24.05.2024.

Zaključak Skupštine Opštine Ruma o usvajanju sa zveštajem o stepenu realizacije programa poslovanja preduzeća za 2023. godinu,

Tromesečni izveštaj 01.01.2024. - 31.03.2024. sa Odlukom Nadzornog odbora o usvajanju

Pregled podataka o broju zaposlenih 12.04.2024

Pregled podataka o broju zaposlenih 08.03.2024

Pregled podataka o broju zaposlenih 05.03.2024

Pregled podataka o broju zaposlenih 23.02.2024

Pregled podataka o broju zaposlenih 14.02.2024

Pregled podataka o broju zaposlenih 09.02.2024

Pregled podataka o broju zaposlenih 31.01.2024

Pregled podataka o broju zaposlenih 19.01.2024

Zaključak SO Ruma kojim se daje saglasnost na Odluku Nadzornog odbora o usvajanju Godišnjeg programa poslovanja preduzeća za 2024.

Godišnji program poslovanja preduzeća za 2024. - obrasci

Godišnji program poslovanja preduzeća za 2024. - tekstualni deo

Zaključak SO Ruma kojim se daje saglasnost na Odluku Nadzornog odbora o usvajanju Trećih Izmena godišnjeg programa poslovanja preduzeća za 2023. godinu

Treće Izmene godišnjeg programa poslovanja preduzeća za 2023. sa prilozima

Pregled podataka o broju zaposlenih 17.11.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 10.11.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 03.11.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 27.10.2023

Tromesečni izveštaj 01.01.2023. - 30.09.2023. sa Odlukom Nadzornog odbora o usvajanju

Pregled podataka o broju zaposlenih 20.10.2023

Druge Izmene godišnjeg programa poslovanja preduzeća za 2023. sa prilozima i Zaključkom SO Ruma kojim se daje saglasnost na Odluku Nadzornog odbora o usvajanju

Pregled podataka o broju zaposlenih 13.10.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 06.10.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 02.10.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 04.09.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 28.08.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 11.08.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 04.08.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 31.07.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 24.07.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 13.07.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 07.07.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 21.06.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 13.06.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 05.06.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 01.06.2023

Zaključak Skupštine Opštine Ruma o usvajanju sa zveštajem o stepenu realizacije programa poslovanja preduzeća za 2022. godinu,

Pregled podataka o broju zaposlenih 29.05.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 19.05.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 15.05.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 04.05.2023

Prve Izmene godišnjeg programa poslovanja preduzeća za 2023. sa prilozima i Zaključkom SO Ruma kojim se daje saglasnost na Odluku Nadzornog odbora o usvajanju

Pregled podataka o broju zaposlenih 23.03.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 15.03.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 06.03.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 02.03.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 20.02.2023

Pregled podataka o broju zaposlenih 30.01.2023

Tromesečni izveštaj 01.01.2022. - 31.12.2022. sa Odlukom Nadzornog odbora o usvajanju

Pregled podataka o broju zaposlenih 09.01.2023

Godišnji program poslovanja preduzeća za 2023. sa prilozima i Zaključkom SO Ruma kojim se daje saglasnost na Odluku Nadzornog odbora o usvajanju

Tromesečni izveštaj 01.01.2022. - 30.09.2022. sa Odlukom Nadzornog odbora o usvajanju

Treće Izmene i dopune programa poslovanja za 2022. godinu sa
Zaključkom Skupštine Opštine Ruma o usvajanju

Pregled podataka o broju zaposlenih 08.08.2022

Pregled podataka o broju zaposlenih 02.08.2022

Tromesečni izveštaj 01.01.2022. - 30.06.2022. sa Odlukom Nadzornog odbora o usvajanju

Pregled podataka o broju zaposlenih 12.07.2022

Druge Izmene i dopune programa poslovanja za 2022. godinu sa
Zaključkom Skupštine Opštine Ruma o usvajanju

Pregled podataka o broju zaposlenih 01.07.2022

Pregled podataka o broju zaposlenih 12.05.2022

Izmene i dopune programa poslovanja za 2022. godinu sa
Zaključkom Skupštine Opštine Ruma o usvajanju

Tromesečni izveštaj 01.01.2022. - 31.03.2022. sa Odlukom Nadzornog odbora o usvajanju

Izveštaj o stepenu realizacije programa poslovanja preduzeća za 2021. godinu, sa Zaključkom Skupštine Opštine Ruma o usvajanju

Pregled podataka o broju zaposlenih 06.04.2022

Pregled podataka o broju zaposlenih 11.03.2022

Pregled podataka o broju zaposlenih 01.03.2022

Pregled podataka o broju zaposlenih 10.02.2022

Pregled podataka o broju zaposlenih 08.02.2022

Tromesečni izveštaj 01.01.2021. - 31.12.2021. sa Odlukom Nadzornog odbora

Saglasnost Skupštine opštine na Odluku o usvajanju godišnjeg programa poslovanja preduzeća za 2022.

Godišnji program poslovanja preduzeća za 2022. sa prilozima i Odlukom Nadzornog odbora o usvajanju

Pregled podataka o broju zaposlenih 15.12.2021

Pregled podataka o broju zaposlenih 09.12.2021

Tromesečni izveštaj 01.01.2021. - 30.09.2021. sa Odlukom Nadzornog odbora

Pregled podataka o broju zaposlenih 01.10.2021

Tromesečni izveštaj 01.01.2021. - 30.06.2021. sa Odlukom Nadzornog odbora

Pregled podataka o broju zaposlenih 01.06.2021

Pregled podataka o broju zaposlenih 31.05.2021

Pregled podataka o broju zaposlenih 29.04.2021

Tromesečni izveštaj 01.01.2021. - 31.03.2021. sa Odlukom Nadzornog odbora

Izveštaj o stepenu realizacije programa poslovanja preduzeća za 2020. godinu, sa Odlukom Nadzornog odbora preduzeća o usvajanju i Zaključkom Skupštine Opštine Ruma o usvajanju

Pregled podataka o broju zaposlenih 17.02.2021

Tromesečni izveštaj 01.01.2020. - 31.12.2020. sa Odlukom Nadzornog odbora

Pregled podataka o broju zaposlenih 31.12.2020.

Godišnji program poslovanja preduzeća 2021. sa prilozima i Zaključkom o usvajanju

Tromesečni izveštaj 01.01.2020. - 30.09.2020. sa Odlukom Nadzornog odbora

Izveštaj o stepenu realizacije programa poslovanja preduzeća za 2019. godinu, sa Odlukom Nadzornog odbora preduzeća o usvajanju i Zaključkom Skupštine Opštine Ruma o usvajanju

Tromesečni izveštaj 01.01.2020. - 30.06.2020. sa Odlukom Nadzornog odbora

Tromesečni izveštaj 01.01.2020. - 31.03.2020.
Odluka nadzornog odbora o usvajanju tromesečnog izveštaja

Tromesečni izveštaj 01.01.2019. - 31.12.2019.
Odluka nadzornog odbora o usvajanju tromesečnog izveštaja

Godišnji program poslovanja preduzeća 2020

Prilozi Godišnjeg programa poslovanja preduzeća 2020
Zaključak SO Ruma o usvajanju godišnjeg programa poslovanja 2020

Izmene i dopune programa poslovanja za 2019.
Zaključak SO Ruma

Tromesečni izveštaj 01.01.2019. - 30.09.2019.
Odluka nadzornog odbora o usvajanju tromesečnog izveštaja

Tromesečni izveštaj 01.01.2019. - 30.06.2019.
Odluka nadzornog odbora o usvajanju tromesečnog izveštaja

Izveštaj o stepenu realizacije programa poslovanja preduzeća za 2018. godinu, sa Odlukom Nadzornog odbora preduzeća o usvajanju i Zaključkom Skupštine Opštine Ruma o usvajanju

Tromesečni izveštaj 01.01.2019. - 31.03.2019.
Odluka nadzornog odbora o usvajanju tromesečnog izveštaja

 

Godišnji program poslovanja preduzeća 2019

Prilozi Godišnjeg programa poslovanja preduzeća 2019
Odluka nadzornog odbora o usvajanju godišnjeg programa poslovanja 2019
Zaključak SO Ruma o usvajanju godišnjeg programa poslovanja 2019

 

Godišnji program poslovanja preduzeća 2017
Odluka nadzornog odbora o usvajanju godišnjeg programa poslovanja
Zaključak SO Ruma o usvajanju godišnjeg programa poslovanja

Tromesečni izveštaj
Odluka nadzornog odbora o usvajanju tromesečnog izveštaja

___________________________________________________________________________________

 

ISTORIJAT PREDUZEĆA

Javno preduzeće „Komunalac“ u Rumi je pravni sledbenik RO za projektovanje, urbanizam i izgradnju, komunalne i stambene delatnosti „Rumaplan“ koja je osnovana rešenjem Skupštine opštine Ruma 10.12.1965. godine. U to vreme je postojao u okviru RO kao OOUR Komunalne delatnosti.
Godine 1973. u okviru RO „Rumaplan“ je poslovala kao OOUR „Izgradnja“, zatim 1975. godine se konstituisala u Komunalnu radnu organizaciju „Borkovac“ koja je egzistirala sve do 20.12.1979. godine. Dana 09.01.1980. godine je oformljena Radna organizacija „Komunalac“- komunalna radna organizacija s potpunom odgovornošću.
Komunalno preduzeće „Komunalac“ u Rumi sa PO je osnovano dana 19.12.1989. godine kao javno preduzeće. Od dana 31.12.1997. godine preduzeće posluje pod nazivom Javno preduzeće „Komunalac“ u Rumi. JP ,,Komunalac” u Rumi se na osnovu Odluke o promeni osnivačkog akta (“Sl. list opština Srema” broj 8/2013) koji je donela Skupština opštine Ruma, uskladilo sa novim Zakonom o javnim preduzećima.

___________________________________________________________________________________

ISTORIJAT VAŠARA

Prvu privilegiju Rumljani su dobili već 20.07.1747. godine od carice Marije Terezije, čime je Ruma svrstana u red slobodnih trgovišta. Privilegija se sastojala u tome da se četiri godišnja vašara „sa njima pripadajućim stočnim pijacama“ sa Mitrovice i Jarka, koji su ostali u novoformiranoj Vojnoj granici, prenose na Rumu. Održavali su se na Cveti (Palmsonntag), Spasovdan (Christi Himmelfahrt), Miholjdan (Feste des Eryengels Michael) i na sv. Petra i Pavla (Apostel Petrus und Paulus)¹. Pored godišnjih vašara, svake subote su održavane pijace.
Već iste godine (1747.) kada je Privilegijama Ruma dobila status trgovišta održan je prvi rumski vašar. Bilo je to 10. oktobra. Za prodajni prostor određen je teren istočno od novog naselja, koje se, posmatrajući iz današnjeg ugla prostiralo od Grobljanske ulice. Prvo vašarište je , dakle, bilo na padini između Grobljanske ulice pa sve do Borkovačkog potoka. Na vašaru su svoju robu nudili kako domaće zanatlije, tako i putujući trgovci- Grci i to sledećim redom: na tezgama je najpre izlagana zanatska roba, zatim špeceraj i južno voće, koje su uglavnom prodavali grčki trgovci, sledio je deo sa voćem i na kraju prostor za prodaju stoke. Postoje podaci da su se na rumskim vašarima mogle kupiti knjige, najčešće crkvene, koje su prodavali trgovci „moskovi“.
Već početkom 19. veka staro vašarište je postalo pretesno pa je odlučeno da se vašar premesti na tzv. Hrvatski breg, tj. Na prostor između puteva za Inđiju i Pećince. Subotnje pijace su se održavale sa obe strane Glavne ulice, kojima je u to vreme bilo teško proći. Trgovina žitom se obavljala u Ivanovoj, a prodaja živine se odvijala u Staropivarskoj ulici. Na starom vašarištu je ostala samo prodaja jaganjaca i drva za ogrev, po čemu je ulica i dobila naziv Drvarska.
U periodu između Prvog i Drugog svetskog rata, redovno su održavani vašari i pijace. Vašar se i dalje održavao četiri puta godišnje, a pijace sredom i subotom. Tada se, na za to određena mesta, sticalo mnoštvo ljudi i raznovrsne robe. Uz vašar je obavezno, kao prateći, išao i poneki zabavni program u vidu ringišpila, cirkusa i slično. Pijaca je zbog nesnosne gužve, koja je ometala i saobraćaj u Glavnoj ulici, bila premeštena na prostor iza katoličke crkve i stare škole-tada šegrtske škole. Na vašarima je stoka i dalje bila glavni artikl. Zabeleženo je da je na jedan vašar 10. oktobra 1930. godine doterano: volova 743(70)², krava-453(120), telad-55(20), junica-135(19), junaca-187(22), bikova-18(4), konja-660(68), kobila-774(62), ždrebadi-102(6), ovaca 535(161), koza-19(0), svinja-1551(148), prasica-404(69) i magaraca-19(0).
Neko vreme posle Drugog svetskog rata (od 1957.) vašar je održavan svake prve srede posle prvog u mesecu, dok se nije prešlo na današnji režim svakog trećeg u mesecu, ma koji dan on padao. Vašar je sa ranijeg prostora premešten na prostor severno od grada, iako se prodaja robe odvija i u samom gradu počev još od Glavne ulice. Na njega dolazi veliki broj trgovaca iz cele zemlje. I dalje je na njemu primarna prodaja/kupovina stoke, ali je veliki broj i zanatlija (krojači, stolari, bombondžije, obućari…), kako lokalnih, tako i onih iz okolnih mesta, koji prodaju svoje proizvode. Zastupljena je i ugostiteljska ponuda pod okriljem „šatri“, gde se nakon obavljenog posla trgovci i ostali posetioci mogu okrepiti jelom i pićem. Takođe i pijaca je nastavila da funkcioniše po starom tržišnom zakonu ponude i potražnje.
Vašar se u sadašnje vreme održava duž Glavne ulice (od 3. Jovine do Jelenačke ulice), u Jelenačkoj ulici, na prostoru MUP-a (poljoprivredna mehanizacija), na prostoru iza JP „Komunalac“ u Rumi, do auto-puta (obilaznica oko Rume) i stočni deo vašara (na ograđenom prostoru, ispred romskog naselja „Rupe“).
Prema generalnom urbanističkom planu, planira se proširenje vašara (premeštanje) na mesto gde se sada nalazi romsko naselje „Rupe“, kako bi se ceo vašar održavao na jednom velikom ograđenom prostoru, kako bi se izbeglo njegovo održavanje po navedenim ulicama i navedenom ulicama i navedenom prostoru.
Prema slobodnoj proceni, na vašarima je prisutno oko 30 000 ljudi, što prodavaca, što kupaca i šetača. Izuzetak su jedino vašari u zimskom periodu, kada je na vašarima prisutno nešto manje ljudi, što opet zavisi od vremenskih prilika, odnosno neprilika.

___________________________________________________________________________________

¹Svi termini se odnose na stari, Julijanski kalendar, po kome su vašari i održavani
²Broj u zagradi označava broj prodatih grla

 

 
------------------------------------------------------------------------------------

KONTAKTIRAJTE NAS

BESPLATNA TELEFONSKA LINIJA ZA KORISNIKE
0800 100 105

  • E-mail: office@komunalacruma.co.rs

  • Facebook
  • Instagram

© KomunalacRuma. Design: BRAVAS. Images: Unsplash. Videos: Coverr.