JP "KOMUNALAC" u Rumi

JELENAČKA 2, RUMA 22400 Matični broj: 08099553 PIB: 100781162 Šifra delatnosti: 3811


STRUKTURA PREDUZEĆA

Learn More

 

HOME O NAMA GALERIJA JAVNE NABAVKE CENOVNICI USLUGA NOVOSTI

ORGANIZACIONA STRUKTURA PREDUZEĆA

JAVNO PREDUZEĆE "KOMUNALAC" U RUMI JE ORGANIZOVANO U ČETIRI ORGANIZACIONE CELINE - SEKTORA:

- SEKTOR TEHNIČKE OPERATIVE

- SEKTOR KOMERCIJALNOG POSLOVANJA

- SEKTOR FINANSIJSKOG I RAČUNOVODSTVENOG POSLOVANJA

- SEKTOR OPŠTIH I PRAVNIH POSLOVA

______________________________________________________________________________

SEKTOR TENHIČKE OPERATIVE U SVOM SASTAVU SADRŽI:

- RADNU JEDINICU "ČISTOĆA"

- RADNU JEDINICU "GROBLJE"

- RADNU JEDINICU "ZELENILO"

- SLUŽBU PIJACE

- SLUŽBU PARKINGA

- ZOOHIGIJENIČARSKU SLUŽBU

- TEHNIČKU SLUŽBU

TEHNIČKI DIREKTOR - JOVIČIĆ BRANKO

KONTAKT TELEFON - 022/471-314

RUKOVODILAC TEHNIČKE OPERATIVE - DER MARKO

KONTAKT TELEFON - 022/471-314

RUMSKI VAŠAR:

Vašar se održava duž Glavne ulice (od Zmaj Jovine do Jelenačke ulice), u Jelenačkoj ulici, na prostoru MUP-a (poljoprivredna mehanizacija), na prostoru iza JP „Komunalac“ u Rumi, do auto-puta (obilaznica oko Rume) i stočni deo vašara (na ograđenom prostoru, ispred romskog naselja „Rupe“).

Za vreme održavanja vašara, u saradnji sa ostalim radnim jedinicama i službama, angažuje se oko 60 radnika preduzeća, koji obavljaju poslove: organizacije, kontrole, naplate, održavanje reda, kao i poslove čišćenja celog kompleksa preduzeća i svih ulica i parcela, na kojima se održava vašar.

KONTAKT TELEFON SLUŽBE - 022/471-314

______________________________Ruski Vašar________________________________________________

SEKTOR KOMERCIJALNOG POSLOVANJA SE BAVI POSLOVIMA:

- Nabavke

- Naplate komunalnih računa


RUKOVODILAC SEKTORA KOMERCIJALNOG POSLOVANJA - MARKOVIĆ VERICA

KONTAKT TELEFON SLUŽBE - 022/471-314

______________________________________________________________________________

SEKTOR FINANSIJSKOG I RAČUNOVODSTVENOG POSLOVANJA SE BAVI:

- Računovodstvenim poslovima.


RUKOVODILAC SEKTORA FINANSIJSKOG I RAČUNOVODSTVENOG POSLOVANJA - DRAGIČEVIĆ VESNA

KONTAKT TELEFON SLUŽBE - 022/471-314

______________________________________________________________________________

SEKTOR OPŠTIH I PRAVNIH POSLOVA JE NADLEŽAN ZA:

- Administrativne i pravne poslove.


RUKOVODILAC SEKTORA OPŠTIH I PRAVNIH POSLOVA - JANKOVIĆ ZORICA

KONTAKT TELEFON SLUŽBE - 022/471-314

______________________________________________________________________________

 

Radna jedinica “Čistoća” obavlja sledeće poslove:

Upravljanje komunalnim otpadom – sakupljanje komunalnog otpada, njegovo odvoženje, tretman i bezbedno odlaganje uključujući upravljanje, održavanje, saniranje i zatvaranje deponija, kao i selekcija sekundarnih sirovina i održavanje, njihovo skladištenje i tretman.

Iznošenje smeća

Iznošenje smeća u Rumi se vrši iz individualnih i kolektivnih stanova, iz seoskih domaćinstva i iz proizvodnih i neproizvodnih preduzeća i ustanova. Iznošenje smeća obavlja se sa 3 autopodizača i 3 autosmećara. Iznošenje smeća, osim u gradu, organizovano je i iz jedanaest sela rumske opštine: Voganj, Stejanovci, Pavlovci, Buđanovci, Nikinci, Putinci, Žarkovac, Mali Radinci, Kraljevci, Dobrinci i Hrtkovci.

Smeće iz kolektivnih stanovanja iznosi se kontejnerima od 1,1 m3, svih sedam dana u nedelji.
Iz individualnog stanovanja u Rumi, smeće se iznosi, po ustaljenom rasporedu, jednom nedeljno.

U naselju Vrbare, eksperimentalno, izvršena je podela kanti za kućno smeće, PET i hartiju, da bi se smeće odvajalo na mestu nastanka.

Iz sela smeće se odnosi jedanput nedeljno po ustaljenom rasporedu. Smeće kod većine pravnih lica se iznosi kontejnerima od 5 m3. Radi kvalitetnijeg obavljanja delatnosti, preduzeće je iz sopstvenih sredstava nabavilo nov autosmećar “Iveco – Euro Cargo”.

Posebno je potrebno naglasiti, da smo na konkursu Fonda za zaštitu životne sredine, dobili 15 kontejnera za smeće od 1,1 m3, 10 kontejnera za PET ambalažu i devet stubnih korpi za otpatke na javnim površinama, kao i nagradu za dobre rezultate postignute u saniranju divljih deponija.

 

Zimska služba

Saglasno ugovoru sa JP za građevinsko zemljište i puteve, obavlja se i održavanje saobraćajnica i javnog prostora u zimskom periodu. Na tim poslovima koriste se dva autopodizača sa snežnim plugovima, autofekalija sa posipačem soli i mini bager. Zimska služba uvek blagovremeno reaguje i obavlja poverene poslove, bez ijedne zamerke naručioca.

Sakupljanje i prerada sekundarnih sirovina

U našem preduzeću vrši se otkup, prikupljanje, sortiranje i baliranje stare hartije i PET ambalaže. Staru hartiju prikupljamo iz preduzeća, na mestu nastanka i od građana koji je sami donose, a PET ambalaža se sakuplja iz kontejnera postavljenih u gradu. Oba otpadna materiljala, sakupljaju se razdvajanjem na mestu nastanka. Tokom godine prikupi se i izbalira 200 tona stare hartije i 20 tona PET ambalaže.

Deponovanje smeća

Smeće se odlaže na Regionalnu deponiju Srem - Mačva

 

RUKOVODILAC RJ ČISTOĆA - MITROVIĆ BORISLAV

KONTAKT TELEFON SLUŽBE - 022/471-314

_______________________________________________________________________________

 

Radna jedinica “Groblje” obavlja sledeće poslove:

Upravljanje grobljima i pogrebne usluge – održavanje grobalja i objekata koji se nalaze u sklopu groblja (mrtvačnica, kapela i krematorijuma), sahranjivanje ili kremiranje, održavanje pasivnih grobalja i spomen obeležja, kao i prevoz posmrtnih ostataka umrlog od mesta smrti do mrtvačnice na groblju ili do krematorijuma.

Prodaja pogrebne opreme

Prodaja pogrebne opreme obavlja se u prodavnici na Gradskom groblju, sa radom u dve smene, 24 časa non-stop, tako što se noćna dežurstva vrše od kuće po pozivu stranke.

Procenat od 63% prodatih oprema od ukupnog broja sahrana je izuzetno dobar obzirom na konkurenciju u gradu. Povećanje procenta od 13% je izuzetan napredak, a usledio je posle aktiviranja novog reklamnog materijala u toku 2010. godine.

Održavanje groblja

U toku 2009. Godine, uređen je plato na Gradskom groblju popločavanjem i pratećim mobilijarom na trgu, koji je delom finansiran iz sopstvenih sredstava i okrečene su prostorije na oba groblja. 

Uređenje i čišćenje groblja, kako staza tako i zelenih površina, vrši se po sledećoj dinamici:

  1. Košenje celokupnih površina groblja obavlja se 5 puta u toku godine. Košenje tj. održavanje se vrši i na grobnim mestima gde nema poklopnih ploča, kako bi groblje bilo uredno, pošto mnogi zakupci neredovno sami održavaju grobove, iako im je to obaveza. Prilikom košenja groblja angažuju se stručne službe (RJ “Zelenilo” sa 4 košenja), kao i za radove na održavanju objekata, Tehnička služba.

  2. Redovno (7 puta u toku godine) se vrši uređenje komemorijalnih i memorijalnih delova groblja.

  3. Radovi na čišćenju betonskih staza na svim grobljima, obavljaju se svakodnevno.

  4. Redovno se pristupa i uređenju zelenih površina izvan grobalja.

Sahranjivanje

Tokom cele godine služba groblja obavlja poslove sahranjivanja na sva četiri rumska groblja. U proseku izvrši se oko 370 sahrana i to:

- Barunovac 130
- Gradsko 220
- Starorumsko 20

Prevoz umrlih

Služba poseduje dva specijalizovana vozila za iznos i prevoz pokojnika.Specijalnim vozilom vrši se prevoz pokojnika iz Gerontološkog centra, po nalogu suda, a i iznos pokojnika u gradu.Dugi niz godina, JP “Komunalac” u Rumi organizuje rad službe groblja 24 časa dnevno, tokom cele godine. Dinamika sahranjivanja po grobljima i pravac razvoja službe očigledno je da ide ka novom groblju, a i organizacija službe na dva groblja, povećava troškove. Finansiranje poslovnog objekta, iako teško ostvarivo ubrzalo bi se i opravdalo, uz poboljšanje kvaliteta usluge u svim segmentima, kroz sagledavanje dugoročnog razvoja.

Sve poslove, kako osnovne delatnosti sahranjivanja, tako i one koje su u službi osnovne delatnosti (uređenje i održavanje) obavlja 5 radnika, organizaciju sahrana 4 radnika, čuvarsku službu 2 radnika i prevoz 2 vozača specijalnog vozila. U službi imamo još i referenta održavanja zelenih površina, čistačice, administrativnog radnika-naplaćivača pogrebnih usluga i rukovodioca RJ “Groblje”.

 

RUKOVODILAC RJ GROBLJE - IVKOV GRADIMIR

KONTAKT TELEFON SLUŽBE - Gradsko groblje: 022/479-675 Groblje Barunovac: 022/471-155

_________________________________________________________________________________

 

Radna jedinica “Zelenilo” obavlja sledeće poslove:

Održavanje javnih, zelenih površina – uređenje, tekuće i investiciono održavanje i sanacija zelenih, rekreativnih površina, orezivanje drveća i šišanje živice.

Poslovi na podizanju i negovanju zelenih površina u gradu

Ovi poslovi podrazumevaju košenje travnjaka, uređenje cvetnih gredica (letnji i jesenji aspekt) tokom cele godine sa svim pripadajućim radovima (plevljenje, zalivanje, zaštita od bolesti i štetočina, prihrana).

Radove izvodimo na osnovu plana i programa Direkcije za izgradnju grada Rume, tako da je obim i dinamika radova direktno povezana sa sredstvima koje grad može da izdvoji. Orezivanje i zaštita drvoreda je u okviru ovog programa kao i podizanje novih zasada i zelenih površina u ulicama u kojima je to predviđeno Urbanističkim projektom.

Žardinjere

Posebno smo ponosni na uređenje visećih žardinjera u Železničkoj  ulici na kandelaberima sa kojima smo jedinstveni u regionu. Gradski trg i cvetne piramide o kojima brinu radnici Zelenila su održavane na visoko profesionalnom nivou. Planovi su nam da u 2014. godini naše usluge koriste i građani koji žele da u svom životnom ambijentu stvore “Prirodu u malom”, tako da ovaj naizgled jednostavan hobi uključi angažovanje naših stručnjaka i pružanje usluga kako projektovanja, tako i kupovinu sadnog materijala, cveća i trajnica u stakleniku Zelenila.

U poslove održavanja spadaju i poslovi na uređenju park-šume Borkovac. Svake godine šuma se kompletno kosi na površini od oko 20 hektara, dva puta po planu i programu Direkcije za igradnju grada Rume i u toku godine konstantno se održava i čisti celokupna površina za koju su zaduženi čuvari i čistači Zelenila.

Poslovi na podizanju i negovanju zelenih površina za treće lice

Su poslovi održavanja zelenih površina sa orezivanjem drvoreda za ED Ruma i po posebnom nalogu građana i škola.

Održavanje čistoće na površinama javne namene – pranje asfaltiranih, betonskih, popločanih i drugih površina javne namene, prikupljanje i odvoženje komunalnog otpada sa tih površina, održavanje i pražnjenje posuda za otpatke na površinama javne namene kao i održavanje javnih česmi, bunara, fontana, kupališta, plaža i toaleta.

RJ “Zelenilo” broji 11 stalno zaposlenih radnika, a u toku sezone, broj se uvećava za 2-3 radnika na određeno vreme.

 

RUKOVODILAC RJ ZELENILO - JAVORAC VLADIMIR

KONTAKT TELEFON SLUŽBE - 022/471-314

_________________________________________________________________________________________

 

 

Služba pijace zadužena je za sledeće poslove:

Upravljanje pijacama i upravljanje vašarom – komunalno opremanje, održavanje i organizacija delatnosti na zatvorenim i otvorenim prostorima, koji su namenjeni za obavljanje prometa poljoprivredno – prehrambenih i drugih proizvoda.

Gradska Pijaca

Gradska pijaca u Rumi radi svakodnevno u toku cele godine, čime je omogućeno redovno snabdevanje građana Rume osnovnim životnim namirnicama.
Gradska pijaca, tj. otvoreni pijačni prostor, je kompletno renoviran 2016. godine. Gradska pijaca sada u ponudi ima 168 tezgi, a natkriveno je 1.300 kvadratnih metara. Renovinar je i javni toalet, a behatonom je popločan prolaz duž pijace između Zavičajnog muzeja i Katoličke crkve, pa sve do ulice JNA.

Promet proizvoda na Gradskoj pijaci u Rumi u ulici “JNA” vrši se svakodnevno u vremenu:

– LETNJEM (01.04. – 31.10.) od 05:00 do 17:00 h

– ZIMSKOM (01.11. – 31.03.) od 06:00 do 16:00 h

Tržnica na Gradskoj pijaci radi:

– radnim danima  od 06:00 h do 15:00 h

– nedeljom i praznikom do 12:00 h

Gradska pijaca u Rumi ima tri odvojena dela, i to:

1. ZELENA PIJACA

2. ZANATSKI PROIZVODI I DOMAĆA RADINOST

3. ROBNA PIJACA

Promet na zelenoj pijaci u “JNA” ulici vrši se na:

– otvorenom pijačnom prostoru, na za to uređenim prodajnim prostorima – pijačnim tezgama
– zatvorenom pijačnom prostoru u tržnici, lokalima u tržnici i kioscima izgrađenim na otvorenom prostoru.

Zelena pijaca sastoji se od 119 prodajnih mesta – tezgi, poređanih u 17 redova.
Zanatska pijaca sastoji se od 28 prodajnih mesta - tezgi, poređanih u 4 reda.
Robna pijaca sastoji se od 21 prodajnog mesta - tezgi, poređanih u 3 reda
Prodajni prostor – tezge, obeležene su brojevima, različite boje u zavisnosti kom delu pijace pripadaju.
Pojedini delovi Gradske pijace obeleženi su tablama sa natpisom.


U okviru zelene pijace u zatvorenom delu – tržnici, postoji 20 prodajnih mesta – vitrina, podeljene u tri namenske celine:

1. Mlečni i prehrambeni proizvodi – 14 rashladnih vitrina
2. Zaklana živina – 3 rashladne vitrine
3. Jaja – 3 rashladne vitrine


Zakup prodajnih prostora – tezgi, na Gradskoj pijaci vrši se na vremenski period od godinu dana, putem javnog nadmetanja – licitacije početkom godine.

Stanovništvo Opštine Ruma u kancelariji JP “Komunalac” u Rumi koja se nalazi u tržnici na Gradskoj pijaci može uplatiti račune za smeće.

Uplate se primaju radnim danom i subotom od 07:00 do 14:00 sati.

RUKOVODILAC SLUŽBE PIJACE - JANKOV TATJANA

KONTAKT TELEFONI SLUŽBE

PIJACA - 022/473-237

SLUŽBA PARKINGA

Služba parkinga obavlja poslove upravljanja javnim parkiralištima.

Parkiranje – održavanje javnih parkirališta i prostora za parkiranje na obeleženim mestima (zatvoreni i otvoreni prostori) organizacija i vršenje kontrole i naplate parkiranja, usluga uklanjanja nepropisno parkiranih, odbačenih ili ostavljenih vozila pod uslovima propisanim zakonom, postavljanje uređaja kojima se po nalogu službenog lica sprečava odvoženje vozila, kao i premeštanje parkiranih vozila u skladu sa zakonom i vršenje naplate ovih usluga.

ŠEF SLUŽBE PARKINGA - GARIĆ RANKO

KONTAKT TELEFONI SLUŽBE

PARKING - 022/430747

_________________________________________________________________________________

 

Zoo-higijeničarska služba sa prihvatilištem

Delatnost Zoohigijene – hvatanje, zbrinjavanje, veterinarska nega i smeštaj napuštenih i izgubljenih životinja (pasa i mačaka) u prihvatilišta za životinje, lišavanje života, kao i kontrola i smanjenje populacije napuštenih pasa i mačaka u skladu sa Zakonom o dobrobiti životinja, neškodljivo uklanjanje leševa sa površina javne namene do objekta za sakupljanje, preradu ili uništavanje otpada životinjskog porekla, sprovođenje mera kontrole i smanjenja populacije štetnih organizama, glodara i insekata sprovođenjem mera dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije na površinama javne namene.

Ova služba vrši uklanjanje pasa i mačaka lutalica sa teritorije grada i prigradskih naselja.
Zoohigijena je aktivna svakog radnog dana od 6 do 14 časova, ali po nalogu inspekcije, na teren se izlazi i posle 14 časova kao i vikendom. 

Prihvatilište je otvoreno za rad sa strankama od 07 do 11 časova, kada građani mogu preuzeti svoje pse i mačke, ako su isti uhvaćeni na javnom prostoru, kao i usvojiti psa ili mačku koji nisu vlasnički ili je vlasnik odustao od staranja o njima.

Životinje-lutalice se hvataju i uklanjaju sa javnog prostora na human način, odvoze u privremeno prihvatilište za tu namenu u kojem se sa njima postupa u skladu sa Zakonom o dobrobiti životinja. O zdravstvenom stanju životinja brigu vodi ovlašćena veterinarska ustanova sa kojom Preduzeće sklapa godišnji ugovor nakon sprovedenog postupka javne nabavke.

U okviru svojih redovnih aktivnosti Zoohigijena pruža usluge i trećim licima, odnosno građanima po zahtevu, a u skladu sa mogućnostima i tehičkom opremljenosti službe.

Koristimo priliku da pozovemo građane da svoje buduće kućne ljubimce obezbede usvajanjem napuštenih životinja u našem prihvatilištu, obzirom da je njegov kapacitet ograničen i da rad službe zavisi od broja udomljenih životinja.

Sakupljanje i odvoz životinjskih leševa

Ugovorom sa Opštinom Ruma, uređeno je da preduzeće ovaj posao obavlja besplatno, za odvoz leševa svih životinja uginulih na teritoriji grada i za uginulu krupnu stoku u seoskim sredinama. Leševi se odlažu u posebno izgrađenu stočnu grobnicu.

ŠEF SLUŽBE ZOOHIGIJENE - PAŠĆAN VOJISLAV

KONTAKT TELEFON SLUŽBE - 062/352-607

_________________________________________________________________________________

TEHNIČKA SLUŽBA

Tehnička služba se bavi poslovima održavanja, magacinskog poslovanja i dimničarskim poslovima.

Značaj dimničarskih poslova ogleda se u tome što je redovno čišćenje dimnjaka veoma bitno kako sa stanovišta protivpožarne zaštite i zaštite životne sredine tako i sa stanovišta štednje energenata, jer je kvalitetan i održavan dimnjak uslov maksimalnog iskorišćenja toplote sagorevanja. Zbog toga bi trebalo razmisliti o uvođenju obaveznog čišćenja i održavanja dimovodnih instalacija za sve, a ne samo za korisnike prirodnog zemnog gasa, a JP „Komunalac“ u Rumi bi bio spreman da odgovori novonastalim obavezama.

 

ŠEF TEHNIČKE SLUŽBE - MATIĆ DARKO

KONTAKT TELEFON SLUŽBE - 022/471-314

 

 

 
------------------------------------------------------------------------------------

KONTAKTIRAJTE NAS

BESPLATNA TELEFONSKA LINIJA ZA KORISNIKE
0800 100 105

  • E-mail: office@komunalacruma.co.rs

  • Facebook
  • Instagram

© KomunalacRuma. Design: BRAVAS. Images: Unsplash. Videos: Coverr.